Thursday, October 2, 2008

Tagged

1. The person who tagged you is:
Caryn Leong Jia Wern 梁嘉文
(friendster里tag我的人就对不起啦!!!
我通常是直接delete without reading message的!!!)

2. Your relationship with her:
以前是同一间matric的,大家都是在KMPP的
然后大家都是秀秀家族的一份子!!!
再之后,我们都同样在UKM念书!(她在KL,我在Bangi)
最重要的,他在我的心目中占有很重要地位的一位朋友!
有时我会觉得我们是“精神上的双胞胎”!!!

3. Five Impressions you have of her:
(a) 绝对聪明!(她的脑袋不懂事用什么做成的??那么厉害!)
(b) 自信
(c) 口齿伶俐
(d) 语言天分超高(比马来人更马来的马来语,超棒的英语能力!!!)
(e) 山番薯!!!!(wakakaka~~~)

4. Most memorable thing she has done for you:
哇!!很多
- 她借我《The Alchemist》这本书,一借就借了三个月。。。
- 倒反写我的纪念册!
- 她买了一个小熊吊饰作为我的二十岁生日礼物,这吊饰成了我继续呆在PTUKM的推动力!

5. Most memorable words she said to you:
-她在我的纪念册里写。。。

No matter what he does,every person on earth plays a central role in the history of the world,and normally he doesn’t know it.
《The Alchemist》

简单一点,
它的意思就是“天生我才必有用”啰!

-我是不是又肥了!(你哪里肥介!!!!)

Don’t have no.6 because the person who tagged xc(Caryn的老朋友) deleted the question for whatever hidden reason

7. If she becomes your lover, things she has to improved on will be:
oh my god!!!!她成为我的女朋友?!

8. If she becomes your enemy, you will:
impossible!!!

9. If she becomes your enemy, the reason will be:
我偷吃了她的cheese cake!!!嘻嘻~~

10. The most desirable thing you want to do for her now is:
和她一起去KLCC吃cheese cake!!!呵呵~(但是应该没有机会的啦。。。)

11. Your overall impression of her is:
可爱!!!

12. How do you think people around you will feel about you:
有一点懒惰,说话有点口齿不清。。。唉。。。

13. The characteristic you love about yourself is:
比别人有远见!我也喜欢有野心时的自己!

14. The characteristic you hate about yourself is:
很多时候很缺乏自信。。。

15. The most ideal person you want to be is:
巴菲特,索罗斯~

16. For people that care and like you, say something to them:
我会努力,做到最好!!!也很谢谢你们的支持!!!

17. Pass this quiz to 10 people that you wish to know how they feel about you.
(1) caryn(如果她没有tagged我)
(2) 甜薯片
(3) pacilia
(4) 牛奶
(5) Beh deh
(6) folkgirl
(7) 士菁姐
(8) Jennie Cheong
(9) bee
(10) 阿辰

Who is no. 6 having relationship with:
- 她和她的男友还好吗??我不太清楚。。。

Is no.9 male/female:
当然是female啦~

If no.7 and 10 are together, will it be a good thing:
一个女中文老师遇上一个女律师。。。然后开始她们的恋爱。。。
walao e~~~

When you last chat with no 3.:
她生日在后一天!

What kind of music that no 8 likes:
我很久没见到她了。。。哪里懂。。。

Does no.1 have any siblings:
有啦!而且都是美女哟~

Will you woo no 3:
人家才不会稀罕我呢~

How bout no 7:
我怕她的男朋友拿着刀从NUS来到UKM。。。 ^ ^|||

Is no 4 single:
哈哈~好问题!!!牛奶你最近还好吗??很多人很关心你咧~~

What’s the surname of no 5:
Beh,马

What’s the hobby of no 4:
整天看女生,晚上和美女junior喝茶~
呵呵~~

Do no 5 and 9 get along:
^ ^|||

Where is no 2 studying at:
Faculty of Engineering, UM

Say something casual about no 1:
(你懂我懂就好了。。。呵呵~)

Have you tried developing feelings for no 8:
很希望我们有机会喝下茶

Where does no 9 live:
很巧,我是之后才知道她是住在安顺(Teluk Intan, Perak)的!
现在在新加坡念书!

What color does no 4 like:
是“黄色”吗?老兄!

Are no 5 and 1 best friends:
她们两个只是同matric的。。。
都没看过她们两个来往。。。

Does no 7 like 2:
除非她们两个都不要她们的男朋友
+改变兴取向啦~

How did you get to know no 2:
KMPP,秀秀家族~~呵呵~~

Does no 1 have any pets:
她姐姐的狗狗算吗??

Is no 7 the sexiest person in the world:
士菁姐!!!你是最性感的!!!!!!!!! >.<

now go tag other people whom you want to know more about

No comments: