Thursday, October 2, 2008

情人节读书加油!

今天是情人节,但是我还得读书!
继续读书
读我的Exam P!!!
真是够kanasai!!!

早上去UKM上Web Programming...
在脑袋中已经有了较完整的draft
新的部落格 自己的风格...
呵呵...
应该还要很久...
最近“非常“忙!

之后,skip Actuarial Mathematics这课
反正没点名
用多点时间读Exam P

最后,Financial Statement Analysis的课取消
哈哈~
(其实功课也还没做好~天助我也~)

致以Exam P呢...
越读就越火
信心开始动摇了
我做练习的速度太慢了!!!
看到题目还会犹豫!!!
正式考试时,一题只有6分钟!
太慢了!太慢了!太慢了!!!
真的太慢了!!
Formula又还没背好!

看着那msn...
她今晚应该很忙吧...
今天 是情人节嘛...

算了...
张家溢!情人节读书加油!

突然想起这一首诗...

"SONNET 116"
written by: William Shakespeare

Let me not to the marriage of true minds
Admit impediments. Love is not love
Which alters when it alteration finds,
Or bends with the remover to remove:
O no! it is an ever-fixed mark
That looks on tempests and is never shaken;
It is the star to every wandering bark,
Whose worth’s unknown, although his height be taken.
Love’s not Time’s fool, though rosy lips and cheeks
Within his bending sickle’s compass come:
Love alters not with his brief hours and weeks,
But bears it out even to the edge of doom.
If this be error and upon me proved,
I never writ, nor no man ever loved.

很多人都读过他的Sonnet 18...
但有多少人读过他的这篇呢?
我个人觉得很有意思!你呢?




P.S.:我个人蛮喜欢古诗的,可能是因为我根本写不出这样的诗...

No comments: